Voor het nieuwe seizoen zoeken we weer versterking. Welke taak past jou?
5 juli 2016 |Hieronder staan de vacatures waar we voor het seizoen 2016/2017 mensen voor zoeken. Heb je andere ideeën of wil je eens bespreken wat mogelijk is, neem dan contact op via [email protected]. Wellicht heb je op het inschrijfformulier je interesses al aangegeven. Het is niet altijd goed mogelijk daarin de juiste kandidaten te vinden, dus we stellen een reactie zeer op prijs.
Trainers en Coaches voor de jeugd teams
Onze spelers en speelsters uit de D, E en F worden gecoacht door oudere jeugdleden. We zoeken ieder jaar weer mensen uit de A, B en C die een team onder hun hoede willen nemen. Er is altijd een ouder die de begeleiding doet en zorgt dat alles gepland en geregeld wordt. Je weet zelf nog hoe leuk het was om door die grote kinderen gecoacht te worden. En vanaf dag één ben je hun held en steun en toeverlaat. Maar ook voor de A, B en C teams zijn we nog op zoek naar enthousiaste trainers & coaches. Meld je aan!
Coördinatie en info: Alexandra Wijs via [email protected] coordinatie en info voor A, B en C jeugd via [email protected].
Wedstrijdtafel (45 nieuwe mensen)
Taak: als gastheer/vrouw ontvang je de begeleiders en scheidsrechters van teams op zaterdag
Nodig: goed humeur en improvisatietalent
Tijd: 5 keer per jaar een shift van 3 uur (8-11 uur, 11-14 uur of 14-17 uur)
Coördinatie en info: Susanne Koot en Rindy Rompelman via [email protected].
Coördinator DWF en uitslagen
De huidige coördinator DWF en uitslagen stopt na heel veel jaar met deze voor Pinoké belangrijke vrijwilligerstaak. Zij doet dit gecombineerd voor de junioren en de senioren, Voor de junioren hebben wij een vrijwilliger gevonden, wij zoeken nog een coördinator voor de senioren.
Taak: elk weekend zorgen dat de uitslagen van alle wedstrijden op tijd door de scheidsrechters en teambegeleiders aan de KNHB worden doorgegeven via het DWF. Deze taak is overal uit te voeren waar WIFI is. Daarnaast verzamel je de opmerkingen van het DWF en die stuur je door naar het bestuurslid senioren.
Coördinatie en info: Iris Bijleveld via [email protected]
Scheidsrechters
We hebben vrijwilligers nodig voor de volgende 3 soorten scheidsrechterswerkzaamheden:
Trainers en Coaches voor de jeugd teams
Onze spelers en speelsters uit de D, E en F worden gecoacht door oudere jeugdleden. We zoeken ieder jaar weer mensen uit de A, B en C die een team onder hun hoede willen nemen. Er is altijd een ouder die de begeleiding doet en zorgt dat alles gepland en geregeld wordt. Je weet zelf nog hoe leuk het was om door die grote kinderen gecoacht te worden. En vanaf dag één ben je hun held en steun en toeverlaat. Maar ook voor de A, B en C teams zijn we nog op zoek naar enthousiaste trainers & coaches. Meld je aan!
Coördinatie en info: Alexandra Wijs via [email protected] coordinatie en info voor A, B en C jeugd via [email protected].
Wedstrijdtafel (45 nieuwe mensen)
Taak: als gastheer/vrouw ontvang je de begeleiders en scheidsrechters van teams op zaterdag
Nodig: goed humeur en improvisatietalent
Tijd: 5 keer per jaar een shift van 3 uur (8-11 uur, 11-14 uur of 14-17 uur)
Coördinatie en info: Susanne Koot en Rindy Rompelman via [email protected].
Coördinator DWF en uitslagen
De huidige coördinator DWF en uitslagen stopt na heel veel jaar met deze voor Pinoké belangrijke vrijwilligerstaak. Zij doet dit gecombineerd voor de junioren en de senioren, Voor de junioren hebben wij een vrijwilliger gevonden, wij zoeken nog een coördinator voor de senioren.
Taak: elk weekend zorgen dat de uitslagen van alle wedstrijden op tijd door de scheidsrechters en teambegeleiders aan de KNHB worden doorgegeven via het DWF. Deze taak is overal uit te voeren waar WIFI is. Daarnaast verzamel je de opmerkingen van het DWF en die stuur je door naar het bestuurslid senioren.
Coördinatie en info: Iris Bijleveld via [email protected]
Scheidsrechters
We hebben vrijwilligers nodig voor de volgende 3 soorten scheidsrechterswerkzaamheden:
- Scheidsrechters vanuit de huidige 8-tallen (8D’s en 8E’s) en jongste 11-tallen Taak: af en toe fluiten van de wedstrijden van je kind in een 11-tal
Nodig: C-Kaart (te halen via internetcursus + 1 avond) en rechtschapenheid
Tijd: twee uur per keer
- Scheidsrechters voor het fluiten van andere wedstrijden dan die van hun eigen kids (10 vrijwilligers nodig)
Taak: af en toe fluiten van de wedstrijden niet van je eigen kind
Nodig: C-Kaart reeds in je bezit, anders snel halen
Tijd: twee uur per keer
- Scheidsrechters voor de CS+ opleiding (4 vrijwilligers. max 4)
Taak: Als CS+ fluit je de betere wedstrijden. Je fluit regelmatig wedstrijden niet van je eigen kind.
Nodig: C-Kaart reeds in je bezit en al wat ervaring
Tijd: twee uur per keer + aanvullende cursus + begeleidingsgesprekken
Coördinatie en info: Wobke Talsma via [email protected].
Evenementencommissie
Taak: wil je jaarlijks met een vaste groep in korte tijd iets leuks organiseren, pak dan je kans en ga aan de slag voor een evenement (b.v. C en D toernooi, feest, SIXES, pannenkoekenmiddag, Club Blue, Steekneusjestoernooi). De evenementencommissie zoekt continu mensen die enthousiast aan evenementen en/of toernooien willen werken (als trekker of hulp) voor de volgende doelgroepen: DEF jeugd, ABC jeugd, senioren/veteranen/trimhockey en ouders.
Op dit moment zijn we dringend op zoek voor de volgende vacature:
A. Coördinator Senioren/veteranen/Trimhockey
A. Coördinator Senioren/veteranen/Trimhockey
De coördinator zorgt er voor dat er evenementen voor de senioren georganiseerd worden zoals een toernooi, TD’s en een gala en draagt ook een steentje bij aan de organisatie daarvan.
Nodig: een gezonde dosis humor en organisatietalent.
Tijd: ca 1 uur per week
Nodig: een gezonde dosis humor en organisatietalent.
Tijd: ca 1 uur per week
Contactpersoon en info: Jetske Kuiken via [email protected] met een cc naar [email protected]
Vrijwilligers Wedstrijdzaken Jeugd
De commissie wedstrijdzaken jeugd is een belangrijke pijler van de jeugdhockeyorganisatie en bestaat uit de wedstrijdsecretarissen en de scheidsrechters. Voor beide onderdelen zoeken we vrijwilligers.
A. Ondersteuning wedstrijdsecretariaat ( 1 a 2 vrijwilligers)
Vrijwilligers Wedstrijdzaken Jeugd
De commissie wedstrijdzaken jeugd is een belangrijke pijler van de jeugdhockeyorganisatie en bestaat uit de wedstrijdsecretarissen en de scheidsrechters. Voor beide onderdelen zoeken we vrijwilligers.
A. Ondersteuning wedstrijdsecretariaat ( 1 a 2 vrijwilligers)
Het wedstrijdsecretariaat maakt de schema's voor de wedstrijden op de zaterdag. Het team bestaat uit twee personen en we zoeken er een derde bij. In eerste instantie zal de taak bestaan uit ondersteunende activiteiten:
- Inventariseren van de wensen van teams
- Contact met andere clubs over de speeltijden en mogelijk verplaatsen van wedstrijden
- Verwerken van de indelingen van de zaterdag
- Verwerken van berichten, mailverkeer
- Kleine administratieve taken
- Overleg en inplannen van vriendschappelijke wedstrijden
- Agenderen en combineren van de competitie en toernooien of andere evenementen
- Oppakken van vragen van buitenlandse clubs
Tijd: 1 uur per week
Leden met grote interesse in de geschiedenis van Pinoké
De archiefcommissie zoekt nog een Pinoké-er met interesse in de geschiedenis van Pinoké. Er is zoveel te vertellen en vast te leggen over de historie van Pinoké! De waardevolle geschiedenis van Pinoké, nu nog verspreid over diverse locaties en bij diverse mensen, willen we samenbrengen op één plek en digitaliseren. Hiermee bewaren we de geschiedenis voor het nageslacht. Wat een dankbare taak! Wie doet er mee?
Meer info: Wouter van Balen via [email protected] met een cc naar [email protected]
Leden met grote interesse in de geschiedenis van Pinoké
De archiefcommissie zoekt nog een Pinoké-er met interesse in de geschiedenis van Pinoké. Er is zoveel te vertellen en vast te leggen over de historie van Pinoké! De waardevolle geschiedenis van Pinoké, nu nog verspreid over diverse locaties en bij diverse mensen, willen we samenbrengen op één plek en digitaliseren. Hiermee bewaren we de geschiedenis voor het nageslacht. Wat een dankbare taak! Wie doet er mee?
Meer info: Wouter van Balen via [email protected] met een cc naar [email protected]