factuur niet ontvangen?
22 augustus 2024 |Help ik heb mijn factuur niet ontvangen!
- verzonden vanaf 22 augustus
- let op als je al betaald hebt: de sms is naar iedereen gegaan, onderscheid wie wel of niet betaald heeft kon helaas niet
- zit de factuur in je spam?
- niet eens in je spam? Dan heeft jouw mailprovider het misschien zelfs direct weggegooid, niet via je spamfolder. Je kan Pinoké 'whitelisten', zie onderaan hoe je dat doet.
- klopt je email wel? Dat kan je in de app zien, onder mijn profiel. Mail kan je ook via de app wijzigen.
De factuur krijg je nogmaals in september, maar dan kan je niet meer in termijnen betalen.
Wat is whitelisten?
Als je de mail van Pinoke altijd goed wil ontvangen kan het helpen om het domein te whitelisten. Je zorgt er dan voor dat mail van pinoke.nl niet in je spambox komt.
Whitelist de mail van pinoké: begin hier voor gmail / outlook / hotmail (https://mailtribe.nl/strategie/hoe-kun-e-mailadres-whitelisten/).