Vacature Eventmanager (24-32 uur per week)
4 september 2024 |Graag willen wij jullie wijzen op deze leuke vacature:
Pinoké is toonaangevende hockeyclub (± 2200 leden) in het Amsterdamse Bos met een rijke geschiedenis en een sterke focus op zowel prestatief als recreatief hockey. Met een diverse en betrokken ledenbasis van jong tot oud, streven wij ernaar om een warme en inclusieve gemeenschap te creëren waar sportiviteit en plezier hand in hand gaan. Op onze prachtige accommodatie zijn wij graag een gastvrij thuis voor onze leden én bezoekers. De topteams jeugd en senioren komen in de competitie uit op het allerhoogste niveau.
Pinoké heeft de horeca én de exploitatie van het clubhuis/velden in eigen beheer en is ter versterking van het team per direct op zoek naar een Eventmanager.
Ben jij die spin in het web die goed is in organiseren van evenementen? Ben je een echte aanpakker die in staat is om projecten te begeleiden, communicatief vaardig en hou je van een dynamische werkomgeving? Dan zijn we op zoek naar jou!
Functieomschrijving
Als Eventmanager ben je verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van
een breed scala aan evenementen, variërend van toernooien, clubavonden en play-offs,
tot sponsorbijeenkomsten en seizoensafsluitingen. Je zorgt ervoor dat ieder
evenement een groot succes wordt en de (dagelijkse) operationele organisatie waarvan
je onderdeel uitmaakt goed verloopt.
Pinoké is een vrijwilligersorganisatie waarbij
de horeca en een aantal sleutelfuncties worden ingevuld door professionals. Samen
met jouw collega’s zorg je ervoor dat Pinoké goed op de kaart staat. Iedereen
heeft binnen het team zijn of haar eigen rol en verantwoordelijkheid. Je werkt
in een afwisselende en dynamische omgeving en geen dag is hetzelfde! Je wordt
aangestuurd door de clubmanager en werkt nauw samen met je directe collega’s
(club-, office-, sponsor- en horecamanager en facilitair medewerker),
bestuursleden, vrijwilligers, leden en externe partners.
Taken en verantwoordelijkheden
Als Eventmanager ben jij (oa.) verantwoordelijk voor het volgende takenpakket:
- Plannen, organiseren en uitvoeren van club gerelateerde evenementen;
- Aanvragen van vergunningen bij de gemeente voor evenementen/activiteiten;
- Coördineren/aansturen/actief begeleiden van vrijwilligers(commissies) en
eventpersoneel;
- Faciliteren/organiseren van externe evenementen op ons complex: verkoopgesprekken,
plannen, begeleiden, offertes/facturen opstellen, aftersales: kortgezegd het
ontzorgen van onze klanten/gasten;
- Het aanspreekpunt zijn voor alle leden, werknemers, trainers, spelers,
partners, leveranciers en anderen met betrekking tot evenementen en planning
daarvan;
- In nauwe samenwerking met communicatie-afdeling zorgen voor promotie en
verslaglegging;
- Budgetbeheer en financiële administratie van evenementen (begroting en
realisatie);
- Evalueren van evenementen en doorvoeren van verbeteringen voor toekomstige
activiteiten.
Functie-eisen
- Je hebt aantoonbaar HBO+ werk/denkniveau (voorkeur richting:
event/sportmanagement);
- Je bent 24 uur per week beschikbaar vanaf 1 oktober
2024 (voorkeur per direct);
- Je hebt relevante
ervaring met het organiseren van klein- en grootschalige evenementen
- Bent in het bezit
van BHV/EHBO (pré) of tenminste bereid om een cursus te volgen;
- Je bent ambitieus,
ondernemend en communicatief vaardig;
- Je bent een echte
teamplayer en in staat om anderen/vrijwilligers te motiveren/aan te sturen;
- Kunt snel
schakelen, bent flexibel, secuur en stressbestendig, initiatiefrijk en
oplossingsgericht;
- Je hebt een hoog
verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat om zelfstandig/projectmatig te
werken;
- Bent flexibel
beschikbaar, onze accommodatie is 7 dagen per week geopend. Je bent bereid om
(ook) (regelmatig) in het weekend en in de avonden te werken;
- Ervaring met werken
met Microsoft Office (vereist) en Canva (gewenst);
- Woonachtig in (de
omgeving van) Amstelveen/Amsterdam en in het bezit van een rijbewijs;
- Hebt uitstekende
beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Ervaring met
sport/hockey, het verenigingsleven en/of de horeca is een pré.
Aanbod
- Werken bij de mooiste
en gezelligste familiehockeyvereniging in het Amsterdamse Bos;
- Een afwisselende
functie en veel directe interactie met onze leden, vrijwilligers en partners;
- Veel vrijheid en
verantwoordelijkheid om je functie uit te voeren;
- Ruimte voor nieuwe
ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar
bij ons werkt;
- Een dynamisch en
enthousiast team;
- Fijne werksfeer in
een informele en sportieve werkomgeving;
_ Nauwe samenwerking
met Clubmanager, Sponsormanager, Officemanager én Horecamanager;
- Salaris en
arbeidsvoorwaarden conform CAO Sportverenigingen;
- Salarisindicatie (FT)
tussen € 2700,- en € 3250,- bruto per maand gebaseerd op kennis en ervaring;
- Goede secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder bijvoorbeeld 24 vakantiedagen (FT) en de
mogelijkheid tijdens werktijd gebruik te maken van door onze chef-kok bereide
maaltijden.
Solliciteren?
Ben jij geïnteresseerd in bovenstaande vacature, voldoe je aan de
functie-eisen en zou je graag in aanmerking willen komen voor een kennismaking
met Pinoké? Stuur dan je sollicitatie voorzien van CV en motivatie (uiterlijk 15 september 2024) naar [email protected] t.a.v. Dennis de Lugt.
Voor vragen kun je via bovenstaand e-mailadres of telefonisch
(06-13278404) contact opnemen met Dennis de Lugt, [email protected] van
Pinoké. Referenties
kunnen gevraagd worden. Een Verklaring Omtrent Gedrag zal moeten worden
overlegd.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.