Coördinator Clubhuisdiensten (wedstrijdtafel) senioren
12 augustus 2013 |Wij zoeken een vrijwilliger voor de functie van:
Coördinator Clubhuisdiensten (wedstrijdtafel) senioren
Als coördinator Clubhuisdiensten zorg je voor een ordentelijk verloop van de competitiezondagen door een goede bezetting van de wedstrijdtafel. Ieder seniorenteam heeft bij toerbeurt clubhuisdienst. De coördinator informeert de teams tijdig over wanneer zij zijn ingedeeld voor de clubhuisdienst en stuurt een week van te voren de aanvoerders een email met daarin extra informatie zoals het wedstrijdschema. Per competitiezondag zijn er twee shifts, van 08:30 - 14:30 uur en van 14:15 - 20:30 uur.
Ieder team levert bij een clubhuisdienst twee leden, die gezamenlijk zorgen voor:
-het handhaven van de speeltijden zodat iedere wedstrijd op tijd begint
-de ontvangst van de gasten
-het zo nodig uitlenen van fluitjes
-het beheren van de EHBO trommel
-het regelen van de afgelastingen van de thuiswedstrijden na 11.00 uur
-het schoon en opgeruimd achterlaten van het terrein
-het beheer van de kleedkamer voor de gasten en scheidsrechters van Heren en Dames 1
Wij zoeken iemand die regelt dat iedere competitiezondag 2x2 leden voor de clubhuisdienst aanwezig zijn en dat zij weten wat ze moeten doen. Het is zeker niet noodzakelijk dat de coördinator clubhuisdienst iedere zondag zelf aanwezig is.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rien van Beemen, bestuurslid Senioren Breedtehockey ([email protected]). Je belangstelling voor deze functie kun je kenbaar maken door een email te sturen naar [email protected].