BELANGRIJK NIEUWS VOOR ALLE SENIOREN
8 september 2009 |Bijgaand een uitvoerige mail met alle mogelijke relevante informatie, die ervoor zal zorgen dat jullie op een goede wijze het seizoen kunnen starten over enkele weken.
PINOKE SITE
De antwoorden op al je mogelijke vragen kun je terugvinden op http://www.pinoke.nl/ Stuur niet te snel mails rond als je iets niet weet, maar probeer je vragen te beantwoorden via je teamgenoten en/ of aanvoerder en door onze site te bezoeken. Iedere mail kost een vrijwilliger tijd en dat is geen probleem, maar wel jammer als de antwoorden op de site terug te vinden zijn.
NIEUWE SPELERS
Nieuwe spelers ontvangen nog een mail met daarin hun inlogcode voor de Pinoke site plus een instructie. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het bijhouden vande juiste NAW gegevens, zonder welke je verstoken zult blijven van allerlei relevante informatie. Indien je deze binnen twee weken niet ontvangen hebt, kun je mailen naar [email protected]
TRAININGEN
Het nieuwe trainingsschema is terug te vinden op de site (www.pinoke.nl/)
COMPETITIE
De poule indeling en het wedstrijdschema, alsmede later de uitslagen en standen, kun je terugvinden op http://www.knhb.nl/ onder COMPETITIE. Hier kun je het programma, de poule indeling en over enkele weken ook uitslagen en standen terugvinden. Aanvoerders: denk aan het tijdig insturen van de uitslagen, zodat de standen telkens up- to- date zijn! Zie verderop in deze mail voor de procedure dienaangaande.
TENUE
Iedereen is verplicht om te spelen in Pinoke tenue, Indien je dat niet doet kan je team daarvan slachtoffer worden aangezien er dit jaar zwaar gecontroleerd zal worden en er sancties zullen worden uitgedeeld zoals vroege wedstrijden op zondag en wedstrijden op natuurgras. Het tenue wordt gefabriceerd door de nieuwe kleding sponsor Adidas en zal binnenkort beschikbaar komen, door JaWa die het nieuwe tenue actief zal verkopen op Pinoke. Nadere informatie volgt!
Let op: koop geen “oude” Pinoke kleding zoals die nog steeds beschikbaar is bij JaWa. Het blijft geldige kleding, maar het nieuwe Adidas tenue zal er beter uitzien.
CONTRIBUTIE
Contributie dient voor 1 oktober overgemaakt te worden (pro- actief, er worden GEEN acceptgiro's of facturen verstuurd!!!) indien je in aanmerking wenst te komen voor de korting van € 50,=. Na 1 december wordt de contributie verhoogd en na 1 februari wederom. Kijk op de Pinoke site voor exacte bedragen en rekeningnummers. Let op: nieuwe leden dienen ook entreegeld te betalen!
TEAMS UITKOMEND IN RESERVE 5E EN 6E KLASSE
Er wordt in deze klasse een voorcompetitie gespeeld, waarna op basis van het totaal aantal punten promotie- en degradatie poules ingedeeld worden. Let op: afgelaste wedstrijden worden niet verdisconteerd en vaak worden inhaalwedstrijden door de bond niet tijdig opnieuw ingedeeld. Zorg er dus voor dat je bij afgelastingen ZELF in actie komt en met de tegenstander de wedstrijd alsnog speelt, om voor de bijbehorende punten in aanmerking te komen.
Speeldata eerste helft:
14 september
21 september
28 september
05 oktober
12 oktober
19 oktober (inhaalweekend)
26 oktober
02 november
09 november
16 november
23 november
30 november
07 december (inhaalweekend voor 5de en 6de klasse)
14 december (inhaalweekend)
Uitslagen doorgeven:
De uitslagen worden dit seizoen door Nicolaas Molkenboer ingevoerd. Dit doet hij elke maandagmorgen. Hij is ook de contactpersoon voor vragen over de uitslagen (bijvoorbeeld verkeerd of niet ingevoerde uitslagen).Nicolaas is te bereiken via [email protected] De uitslagen kunnen niet per sms doorgegeven worden, alleen per mail.
Thuiswedstrijden:
Wedstrijdformulieren moeten in de bus bij het clubhuis gedaan worden en de uitslagen moeten per mail (uiterlijk zondagavond) doorgegeven worden aan [email protected]
Uitwedstrijden:
De uitslagen moeten uiterlijk op zondagavond worden doorgegeven aan [email protected]. Kopieën van wedstrijdformulieren kunnen de week erop in de bus bij het clubhuis worden gedaan.
Verzoeken:
Verzoeken voor het seizoen moeten zo snel mogelijk worden doorgegeven aan [email protected]. De planning voor de eerste 5 competitierondes wordt voor 8 september gemaakt.Verzoeken daarna, hoe relevant ook, zullen niet in behandeling meer worden genomen, omdat dan hele schema's overhoop gehaald zouden moeten worden.
Richtlijnen:
1) Speeltijden zijn 09:30, 11:00, 12:30, 14:00, 15:30 en 17:00 uur. Wedstrijdtijden op veld 16 (waterveld) wijken af indien Dames 1 of Heren 1 thuis spelen.
2) Thuisspelende teams moeten in principe altijd fluiten, het kan soms voorkomen dat er twee wedstrijden gefloten moeten worden.
3) Elk team heeft 1 keer in het seizoen bardienst. Tijden voor de bardienst zijn van 08:30-14:30 uur of van 14:30-20:30 uur. Teams die bardienst hebben spelen op kunstgras. Bij bardienst dient er ook gewoon geflotente worden.
4) Teams uitkomend in de 1ste t/m de 6de klasse spelen minimaal een (1) keer op gras.
5) De punten 1, 2, 3 en 4 worden naar redelijkheid onder de teams verdeeld.
6) Consequentie van het niet komen opdagen van scheidsrechters: de eerst volgende twee thuiswedstrijden op gras!
Bardiensten:
bij deze het bardienstschematot de winterstop.Er iseen vroege bardienst van 08:30-14:30 (wedstrijd om 15:30 uur) en een late bardienst van 14:30-20:30 (wedstrijd om 12:30 uur).
14-09: D4 (vroeg), H Vet LX (laat)
21-09: D7 (vroeg), H Vet A (laat)
28-09: D2 (vroeg), H4 (laat)
05-10: D8 (vroeg), H6 (laat)
12-10: D5 (vroeg), H7 (laat)
26-10: D Vet C(vroeg), H3 (laat)
02-11: D17 (vroeg), H Vet E(laat)
09-11: D6 (vroeg), H Vet B(laat)
16-11: D Vet B(vroeg), H VetD(laat)
23-11: D3 (vroeg), H5 (laat)
30-11: D10 (vroeg), H16 (laat)
07-12: D9 (vroeg), H12 (laat)