Bericht over het bestellen van de Pinoké kleding bij HockeyDirect

Beste
Pinoké-leden,
Momenteel bevindt HockeyDirect zich
midden in de drukste periode van het jaar, door met name de naderende
competitie (in Nederland, waaronder ook voetbal en tennis) én de start van het
indoorseizoen (voor onze andere sporten). De enorme hoeveelheid aanvragen en
bestellingen die wij krijgen, zorgt voor een grote druk op medewerkers van
zowel onze logistieke afdeling, onze drukkerij als ons kantoor. We kunnen
hierdoor niet reageren en leveren binnen de termijn die je normaal gesproken
van ons mag verwachten. Hierdoor kunnen wij helaas geen precieze leverdatum
geven voor bestellingen en bedrukkingen.
We zijn momenteel met een groot deel
van het kantoorpersoneel in ons magazijn aan de slag om alle aanvragen te
verwerken, zodat we binnen afzienbare tijd weer terug kunnen naar normale
omstandigheden en de service te bieden die je van ons gewend bent. Hierom
vragen wij om even geduld te hebben. Je bestelling is voor 99% zekerheid aangekomen,
echter duurt de verwerking momenteel langer. Ieder telefoontje of mailtje kost momenteel
een order om te versturen.
HockeyDirect biedt zijn welgemeende
excuses aan en zet alles op alles om jullie zo snel mogelijk van jullie
bestelling te laten genieten!