Belangrijk bericht voor lockergebruikers!
19 september 2022 |
Het valt ons dat veel keepers/trainerslockers momenteel niet goed afgesloten zijn/worden, tijdens en na gebruik. We krijgen de afgelopen week signalen dat er grapjassen zijn die sloten weghalen en/of omwisselen. Wij benadrukken dat dit geen actie is van de medewerkers van Pinoké. Daarom ons dringende advies: sluit jouw locker goed af! Zowel tijdens een training/wedstrijd én erna! Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw locker/slot.
Check voor de volledigheid ook nog even of je voldoet aan onderstaande regels voor het gebruik van onze lockers.
Pinoké beschikt over 130 keepers/materiaallockers. Deze Lockers en cijfersloten zijn eigendom van Pinoké. Er is altijd veel vraag naar lockers en wij proberen dat zo goed als mogelijk te faciliteren. Het is voor de vereniging daarom belangrijk om goed zicht te hebben op het gebruik ervan zodat wij aan het eind van het seizoen lockers vrij kunnen maken en die opnieuw uit kunnen geven. Om dit goed te kunnen organiseren, gelden voor het gebruik de volgende regels:
- De lockers worden (enkel) op naam uitgegeven door de Exploitatiemanager: de hoofdgebruiker vult een gebruikersovereenkomst in en betaalt € 50,00 borg voor het slot (restitutie borg volgt bij inleveren geopend slot).
- Voor iedere locker is de hoofdgebruiker verantwoordelijk voor het (eigenlijk) gebruik van de locker: de grote lockers zijn uitsluitend bedoelt voor opslag van keeperstassen, de kleinere lockers kunnen worden gebruikt voor de opslag van trainingsmaterialen.
- Houd de 4-cijferige code van het slot voor jezelf, je voorkomt hiermee dat anderen materiaal uit je locker kunnen halen. Deel je de code toch met anderen, dan is op eigen verantwoordelijkheid van de hoofdgebruiker.
- Sluit de locker/het slot altijd goed af, ook wanneer je het materiaal eruit haalt voor een trainingsmoment. Slot kwijt/gestolen betekent namelijk dat de borg van € 50,00 wordt ingehouden!
- Het gebruik van eigen sloten (anders dan door Pinoké beschikbaar gesteld) is niet toegestaan. Voor alle gebruikers is een Pinoké cijferslot met persoonlijke code beschikbaar.
- Is jouw slot defect, neem dan contact op met de Exploitatiemanager. Het kapotte slot wordt dan gerepareerd of vervangen.
ACTIE NOODZAKELIJK?
Van de meeste lockers is de gebruiker bekend en is er een gebruikersovereenkomst opgemaakt en een borgbetaling gedaan, voor die gebruikers is er geen actie nodig.
Wij vermoeden echter dat niet alle lockers actief meer in gebruik zijn; van sommige lockers ontbreekt de gebruikersovereenkomst/borgbetaling (op sommige lockers is reeds een aankondiging opgehangen). Het gaat om de lockers met nummers: 26, 30, 31, 55, 59, 61, 62, 64, 67, 68, 70, 73, 78, 80, 86, 100, 108, 122. Ben jij gebruiker van één van bovenstaande lockers? Meld je dan z.s.m. (uiterlijk 30 september) bij de Exploitatiemanager en voorkom dat jouw locker (onterecht) wordt leeggehaald.
Nog belangrijker: heb je een eigen slot op de locker zitten: meld je dan z.s.m. bij de Exploitatiemanager. Een eigen slot is niet toegestaan. Uiteraard is er een Pinoké cijferslot voor je beschikbaar.
Na 30 september worden alle niet-Pinoké-sloten verwijderd. Let op: verwijderde sloten worden niet vergoed!
Vragen of hulp nodig? Neem dan contact op met Dennis of loop even binnen bij het hockeykantoor (achter in het clubhuis, naast de kleine/buitenbar).
Dennis de Lugt
Exploitatiemanager
06-13278404