Clubcard algemeen
De Pinoké Clubcard
De Pinoké Clubcard is een betaalkaart voor leden en direct betrokkenen zoals ouders van jeugdleden. De kaart zorgt voor meer betaalgemak, voordeel en veiligheid. Het afrekenen gaat sneller, je kunt cashless naar je club en wanneer je de gepersonaliseerde kaart opwaardeert via iDEAL levert dat je een aantrekkelijke bonus op van 10%. Niet eenmalig, maar elke keer weer!
Rekenvoorbeeld
Je stort € 50,- saldo op je Clubcard. Inclusief de 10% bonus kun je daarna voor € 55,- besteden.
OPWAARDEREN CLUBCARD
1. Klik op de Clubcard hieronder
2. Vul je inlognaam in (= Pinoké emailadres) en het wachtwoord
3. Lukt dit niet, klik dan op ‘Ik kan niet inloggen’. Kies daarna voor de optie ‘Wachtwoord opnieuw instellen voor Gebruikersnaam’.
4. Klik op Opwaarden via IDEAL, vink het vakje aan bij je kaartnummer en volg de stappen via het menu op het scherm
Een tweede methode om de Pinoké Clubcard op te waarderen gaat als volgt:
1. In loggen via "Mijn Pinoké" met lidnummer en wachtwoord
2. Rechtsboven "Profiel" aanklikken: Het eventuele saldo op de kaart wordt hier nu getoond
3. Door op het zwarte KNIP logo te klikken kom je direct in je eigen KNIP account en kan de kaart worden beheerd
4. Mogelijk moet je opnieuw inloggen. Om veiligheidsredenen moet je de eerste keer een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze ontvang je direct per email.
5. Klik op "Opwaarden" via IDEAL en volg de stappen via het menu op het scherm
AANVRAGEN CLUBCARD
4. Mogelijk moet je opnieuw inloggen. Om veiligheidsredenen moet je de eerste keer een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze ontvang je direct per email.
5. Klik op "Opwaarden" via IDEAL en volg de stappen via het menu op het scherm
AANVRAGEN CLUBCARD
Clubkaarten worden niet meer automatisch verstrekt aan nieuwe leden. Om een Clubcard aan te vragen klik op deze kaart:
Een nieuwe Clubcard kost € 4,95. Nieuw uitgegeven kaarten staan daarom bij aanvang € 4,95 in de min. Met de 10% bonus via iDEAL opwaarderen heb je deze zo terugverdiend.
Er kan gekozen worden voor een persoonlijke- of een teamkaart.
Het is belangrijk dat je een geldig lidnummer vermeldt! Alleen dan kan er een koppeling gemaakt worden met "Mijn Pinoké". Ouders die voor hun kinderen een kaart aanvragen dienen het lidnummer van desbetreffend jeugdlid te vermelden.
FAQ
Hoe werkt de Clubcard?
Hoe activeer ik mijn Clubcard
Bestaande Clubcard
Kan ik met mijn Pinoké Clubcard ook ergens anders betalen?
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Wat moet ik doen als mijn Clubcard niet werkt?
Zijn er kosten verbonden aan de Clubcard?
Hoe kom ik aan een vervangende Clubcard?
Wat gebeurt er bij beëindiging lidmaatschap?
Alle andere vragen
Een nieuwe Clubcard kost € 4,95. Nieuw uitgegeven kaarten staan daarom bij aanvang € 4,95 in de min. Met de 10% bonus via iDEAL opwaarderen heb je deze zo terugverdiend.
Er kan gekozen worden voor een persoonlijke- of een teamkaart.
Het is belangrijk dat je een geldig lidnummer vermeldt! Alleen dan kan er een koppeling gemaakt worden met "Mijn Pinoké". Ouders die voor hun kinderen een kaart aanvragen dienen het lidnummer van desbetreffend jeugdlid te vermelden.
FAQ
Hoe werkt de Clubcard?
Hoe activeer ik mijn Clubcard
Bestaande Clubcard
Kan ik met mijn Pinoké Clubcard ook ergens anders betalen?
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Wat moet ik doen als mijn Clubcard niet werkt?
Zijn er kosten verbonden aan de Clubcard?
Hoe kom ik aan een vervangende Clubcard?
Wat gebeurt er bij beëindiging lidmaatschap?
Alle andere vragen
Hoe werkt de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft Pinoké een overeenkomst gesloten met Twelve (voorheen Le Credit Sportif). Zij zijn leverancier van de kassaterminals in het clubhuis en beheren de back office van de Clubcard. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Onderstaand vind je antwoord op de meest voor de hand liggende vragen.Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Door de Clubcard te gebruiken ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Deze vind je op de website van Twelve. Je dient de Clubcard nog wel koppelen aan jouw Pinoké gegevens, via " Mijn Pinoké" . De inloggegevens van de clubcard worden toegestuurd per mail. Mocht je de gegevens niet hebben ontvangen dan kun je via de website Mijn KNIP Online een "wachtwoord vergeten” verzoek indienen.Bestaande Clubcard
Ben je in het bezit van een Clubcard, maar je hebt hier tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt? Dan kan je deze alsnog activeren via de Pinoké-site. Ga naar het kopje "Mijn Pinoké" (links bovenin), ga naar PROFIEL (rechts bovenin) en klik op het zwarte KNIP icoontje (onder aan de pagina) en volg de instructies om de Clubcard weer te activeren en op te waarderen.Kan ik met de Pinoké Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op jouw clubcard kan alleen bij Pinoké worden afgerekend.Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan niet worden teruggestort op een bankrekening of cash worden teruggegeven.Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Als je inlogt op "Mijn Pinoké" met je lidnummer en wachtwoord zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Van hieruit kun je doorlinken naar de site van Twelve om je saldo op te waarderen.Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie op een kassaterminal te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door bevoegde barmedewerkers.Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als je inlogt op "Mijn Pinoké" met je lidnummer en wachtwoord kun je in je profiel doorlinken naar de site van Twelve om je Clubcard te beheren. Zie dan rechts bovenaan FAQ.Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op Mijn Knip Online kun je onder de menuoptie ‘Blokkeren' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren.Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]Zijn er kosten verbonden aan de Clubcard?
Nieuwe kaarten kosten € 4,95. Bij vermissing bedragen de administratiekosten voor een vervangende Clubcard € 10,-.Hoe kom ik aan een vervangende Clubcard?
Voor een vervangende Clubcard mail je een verzoek naar [email protected]Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je clubcard. Eventueel resterend saldo kan niet worden gerestitueerd.Alle andere vragen
Voor alle andere, Clubcard gerelateerde, vragen stuur je een mailtje naar [email protected]