Clubcard FAQ
Hoe werkt de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft Pinoké een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van de kassaterminals in het clubhuis en beheren de back office van de Clubcard. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Onderstaand vind je antwoord op de meest voor de hand liggende vragen.
Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Je clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Door de clubcard te gebruiken ga je accoord met de algemene voorwaarden. Deze vind je op de website van Pinoké.
Kan ik met de Pinoké Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op jouw clubcard kan alleen bij Pinoké worden afgerekend.
Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan aan de bar bij Pinoké of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je cash of per PIN en wordt dat bedrag direct op je clubcard geladen. Om je clubcard via internet op te laden ga je naar www.pinoke.nl en klik je op de button Clubcard. Daar vind je een link naar de portal van Le Credit Sportif. Daar moet je opnieuw inloggen. Om veiligheidsredenen moet je de eerste keer een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze ontvang je direct per email.
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubpas staat kan niet worden teruggestort op een bankrekening of cash worden teruggegeven.
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Als je inlogt op www.pinoke.nl met je lidnummer en wachtwoord zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Van hieruit kun je doorlinken naar de site van Le Credit Sportif om je saldo op te waarderen.
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie op een kassaterminal te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door bevoegde barmedewerkers.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.lecredit.nl/lcs kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens' je gegevens wijzigen.
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Blokkeer je clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl/lcs kun je onder de menuoptie ‘Passen' inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren.
Wat moet ik doen indien mijn clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]
Zijn er kosten verbonden aan de Clubcard?
De Clubcard wordt je gratis aangeboden. Bij vermissing bedragen de administratiekosten voor een vervangende pas € 10,-.
Hoe kom ik aan een vervangende of nieuwe Clubcard?
Voor een vervangende of nieuwe pas mail je een verzoek naar [email protected]
Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je Clubcard. Eventueel resterend saldo kan niet worden gerestitueerd.
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar [email protected]