De Pinoké Clubcard is een betaalkaart voor leden en direct betrokkenen zoals ouders van jeugdleden. De kaart zorgt voor meer betaalgemak, voordeel en veiligheid. Het afrekenen gaat sneller, je kunt cashless naar je club en wanneer je de gepersonaliseerde kaart opwaardeert via iDEAL levert dat je een aantrekkelijke bonus op van 10%. Niet eenmalig, maar elke keer weer!
Rekenvoorbeeld: je stort € 50,- saldo op je Clubcard. Inclusief de 10% bonus kun je daarna voor € 55,- besteden.
Opwaarderen Clubcard
Een tweede methode om de Pinoké Clubcard op te waarderen gaat als volgt:
1. In loggen via "Mijn Pinoké" met lidnummer en wachtwoord
2. Rechtsboven "Profiel" aanklikken: Het eventuele saldo op de kaart wordt hier nu getoond
3. Door op het zwarte KNIP logo te klikken kom je direct in je eigen KNIP account en kan de kaart worden beheerd
4. Mogelijk moet je opnieuw inloggen. Om veiligheidsredenen moet je de eerste keer een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze ontvang je direct per email.
5. Klik op "Opwaarden" via IDEAL en volg de stappen via het menu op het scherm
Aanvragen Clubcard
Clubkaarten worden niet meer automatisch verstrekt aan nieuwe leden. Om een Clubcard aan te vragen klik op deze kaart
Een nieuwe Clubcard kost € 4,95. Nieuw uitgegeven kaarten staan daarom bij aanvang € 4,95 in de min. Met de 10% bonus via iDEAL opwaarderen heb je deze zo terugverdiend.
Er kan gekozen worden voor een persoonlijke- of een teamkaart.
Het is belangrijk dat je een geldig lidnummer vermeldt! Alleen dan kan er een koppeling gemaakt worden met "Mijn Pinoké". Ouders die voor hun kinderen een kaart aanvragen dienen het lidnummer van desbetreffend jeugdlid te vermelden.
Voor de administratieve afhandeling heeft Pinoké een overeenkomst gesloten met Twelve (voorheen Le Credit Sportif). Zij zijn leverancier van de kassaterminals in het clubhuis en beheren de back office van de Clubcard. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Onderstaand vind je antwoord op de meest voor de hand liggende vragen.
Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Door de Clubcard te gebruiken ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Deze vind je op de website van Twelve. Je dient de Clubcard nog wel koppelen aan jouw Pinoké gegevens, via " Mijn Pinoké" . De inloggegevens van de clubcard worden toegestuurd per mail. Mocht je de gegevens niet hebben ontvangen dan kun je via de website Mijn KNIP Online een "wachtwoord vergeten” verzoek indienen.
Ben je in het bezit van een Clubcard, maar je hebt hier tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt? Dan kan je deze alsnog activeren via de Pinoké-site. Ga naar het kopje "Mijn Pinoké" (links bovenin), ga naar PROFIEL (rechts bovenin) en klik op het zwarte KNIP icoontje (onder aan de pagina) en volg de instructies om de Clubcard weer te activeren en op te waarderen
Nee, met het tegoed op jouw clubcard kan alleen bij Pinoké worden afgerekend.
Saldo wat op de Clubcard staat kan niet worden teruggestort op een bankrekening of cash worden teruggegeven.
Als je inlogt op "Mijn Pinoké" met je lidnummer en wachtwoord zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Van hieruit kun je doorlinken naar de site van Twelve om je saldo op te waarderen.
Het is mogelijk om een transactie op een kassaterminal te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door bevoegde barmedewerkers.
Als je inlogt op "Mijn Pinoké" met je lidnummer en wachtwoord kun je in je profiel doorlinken naar de site van Twelve om je Clubcard te beheren. Zie dan rechts bovenaan FAQ.
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op Mijn Knip Online kun je onder de menuoptie ‘Blokkeren' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren.
In dat geval stuur je een email naar [email protected]
Nieuwe kaarten kosten € 4,95. Bij vermissing bedragen de administratiekosten voor een vervangende Clubcard € 10,-.
Voor een vervangende Clubcard mail je een verzoek naar [email protected]
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je clubcard. Eventueel resterend saldo kan niet worden gerestitueerd.